Visos prekės išsiunčiamos per 24 val nuo apmokėjimo patvirtinimo.

 

 

• Registruotu paštu - 3.80 €. Pristatymo laikas: 2-7 darbo dienos nuo Jūsų užsakymo apmokėjimo. (Apmokėjimas dažniausiai mus pasiekia kitą darbo dieną). 

Informacija: Registruotą siuntą laiškininkas neša tris kartus. Jeigu nepavyksta atiduoti siuntos (nerandama gavėjo), paliekamas pranešimas, kur ją galima atsiimti. Nuo tada siunta saugoma 14 darbo dienų, per kurias ją reikia atsiimti. Kitu atveju, siunta bus grąžinta pardavėjui.




• Registruotoji pirmenybinė Lietuvos pašto korespondencijos siunta - 3.90 € neribotam prekių skaičiui. Pristatymo laikas: 1-3 darbo dienos nuo Jūsų užsakymo apmokėjimo. (Apmokėjimas dažniausiai mus pasiekia kitą darbo dieną).

 
 

 • Pristatymas per kurjerių tarnybą - 7 €. Pristatymo laikas: 1-2 darbo dienos, priklausomai nuo užsakymo laiko. Prekes pristato Omniva kurjeris Jūsų nurodytu adresu (darbo ar namų). (Apmokėjimas dažniausiai mus pasiekia kitą darbo dieną).

 

 

 

 

Apmokėjimas grynais atsiimant prekes
 
Savo užsakymą grynais pinigais apmokėti galite atsiimdami prekes iš Omniva kurjerio arba atsiimant siuntą Lietuvos pašto skyriuje. Šis atsiskaitymo būdas papildomai apmokestinamas. Atsiskaityti grynais Omniva kurjeriui kainuoja 1 eurą, atsiskaitymas grynais atsiimant siuntą Lietuvos pašto skyriuje kainuoja 1,5 euro.

 


Kaip atsiimti Lietuvos pašto siuntą?


Siųsdami siuntinį, mes pateikiame paštui Jūsų telefono numerį. Kai siunta pasieks Jūsų paštą, Jūs gausite SMS žinutę telefonu, su registracijos kodu, su šiuo kodu iškart galėsite ją atsiimti.
Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
Jei po 7 dienų negavote siuntinio ar jo nėra pašte, susisiekite su mumis tel. +37060747885 arba el.paštu info@smarthunter.lt ir mes padėsime Jums surasti pasimetusį siuntinį.
Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų, kai užsakymas jau yra Lietuvos pašto skyriuje ir jį galima atsiimti. Kitu atveju, siunta bus grąžinta pardavėjui. Tokiu atveju, turėsite susimokėti už pašto išlaidas iš naujo, kad galėtume išsiųsti grąžintą siuntinį.